Zakres usług firmy MWBiuro – nowoczesna księgowość
Zakładanie działalności gospodarczej
Współpracując z naszym Biurem możesz liczyć na pełne wsparcie w procesie rejestracji działalności gospodarczej. W oparciu o wieloletnie doświadczenie wypracowaliśmy optymalny pakiet usług obejmujący:
- pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania,
- pomoc w prawidłowym wypełnieniu formularzy i druków niezbędnych do rozpoczęcia
prowadzenia działalności gospodarczej, - organizację księgowości, merytoryczne wsparcie w początkowym etapie prowadzenia
działalności gospodarczej.
Księgi handlowe
Usługi księgowe w zakresie ksiąg handlowych to przede wszystkim:
- opracowanie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości,
- prowadzenie ewidencji księgowych (księgi główne i pomocnicze),
- prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
- ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
- rozliczenia podatkowe z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych: BILANS, RZiS, Informacje dodatkowe,
- sporządzanie raportów dla instytucji zewnętrznych.
Uproszczone formy księgowości
Księga przychodów i rozchodów, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Jeśli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, spółkę cywilną, jawną lub partnerską nasza oferta jest dla Ciebie. Zapewnimy Ci kompleksowe usługi w zakresie prowadzenia ewidencji w formie uproszczonej polegające na:
- bieżącym ewidencjonowaniu operacji gospodarczych,
- sporządzaniu deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
- prowadzeniu ewidencji środków trwałych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji oraz ewidencji wyposażenia,
- bieżącym wsparciu w zakresie przepisów prawa podatkowego,
- sporządzaniu rozliczeń rocznych.
Kadry i płace
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych i naliczanie składek ZUS warto powierzyć fachowcom. W ramach obsługi kadrowo-płacowej oferujemy:
- sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
- prowadzenie akt osobowych pracownika,
- prowadzenie kartotek czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich, urlopów macierzyńskich i wychowawczych, urlopów bezpłatnych i innych),
- prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP,
- sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji, dotyczącej przebiegu zatrudnienia,
- sporządzanie list płac i umów cywilnoprawnych,
- rozliczanie w zakresie PIT, ZUS, PFRON.